29 Mayıs 2009 Cuma

Stargate Atlantis Sezon 4 Kesitleri

Stargate Atlantis ilk sezonunu TRT-1'de takip ettiğim bir dizi idi. TRT-1 önceleri Stargate SG-1'in maceralarını veriyordu sonra bir akşam SG-1 beklerken biranda karşımda Atlantis'in ilk bölümünü -Rising-Yükseliş- buldum. Türk televizyonculuğu yine güvenilmezliğini ispat etmişti gözümde ama bir musibetten benim için hayır doğdu; Atlantis serisi ile tanıştım. SCi-Fi Television ve paylaşım siteleri sayesinde TRT'nin yarım bıraktığı yerden diziyi 5. ve son sezonuna kadar takip edebildim.

Atlantis'in başlangıcı SG-1 hikayelerinin 8. sezonuna denk geliyor yanılmıyorsam. Ben ışıltılı olduğı için ve uzayda daha bolca hareket içerdiği için Atlantis'i SG-1'den daha çok sevdim ama SG-1'in yeri de ayrıdır hani..

Bu video Atlantis serisinin 4. Sezon bölümlerinden kesitler ile oluşturulmuş. Güzel bir seyirlik olduğu için-renk olsun diye buraya ekledim. Bir nedenden burada izleyemiyorsanız video.google linki işte aşağıda;

http://video.google.com/videoplay?docid=327417496674350085&ei=xvsfStKFKaGs2wK6jIi_Dw&q=stargate+atlantis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder