1 Ağustos 2012 Çarşamba

Bu aralar...

Bu aralar sıcaktan ve susuzluktan tükenmekle meşgul oluyorum. Açlık neyse de susuzluk fena yapıyor bu ramazanda :)
Bir yandan da şu Brezilya dizisi kıvamına gelen Althar'ın Akıncıları: Altıngöl ve Ejderha öykümü sonunda bitirdim. Lakin henüz son bölümün küçük bir kısmı kağıt üzerinde; Bilgisayara dökmedim. Bu akşam başlarım geçirmeye.


Bir de bu aralar iki yeni diziyi izliyorum. Birisi aslında eski bir dost (Legend of Galactic Heroes) diğeri ise benim yeni keşfettiğim bir dizi (The Walking Dead) Bir ara şu (True Blood)'a da dönmek istiyorum. En son kızın vampir sevgilisinin kaçırıldığı bölümde kalmıştım, dönmeli o diziye de. Hoş dizi True Blood, ilginç. Hem hatunun giydiği o daracık tşörtler de çok hoştu ilk sezonda. Atletik hatunlardan hoşlandığımı söylemiş miydim? Herkesin zaafları var tabii :D






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder