4 Kasım 2009 Çarşamba

Kara günler karamsar ruhlar..

Bu aralar pek tadım yok.. İnceden yazıp çiziyorum-not alıyorum.. Okuyorum-seyrediyorum ileride yazmayı düşündüğüm konularda notları biriktiriyorum.

Sıcak bir yazın ardından ülke olarak tatsız bir döneme girdik ve derken mevsim dönümü bindirdi. Açılımdı saçılımdı yok efendim ıslak kuru belgeler derken yaşadığınız ülkenin gidişi ister istemez sizi de etkiliyor. Ne kadar çok vatan millet düşmanı ve ne kadar çok umursamaz besliyormuş bu ülke şaşırdım..

Benim kendi görüşüm var senin kendi görüşün var.. Benim tarafımdan bakılınca ben ülkem adına çok tatsız bir manzara görüyorum.. Hani Gençliğe Hitabe tam da bugünler için yazılmış denecek günler bunlar.. Seçime birşey kalmadı bunların da sonu gelecek diyorum ama seçimlere kadar da hızlarını arttırdılar son bir çabayla bastırıyorlar.. Bir daha seçilemeyeceklerinin çoğu farkında.. Dahası bunları destekleyenler de bunun farkında ve şu son dönemde ortalık tozduman.. Ben sokaklarda açlık ve işsizlik görüyorum bunlar "pkk açılımı".. Yahu bu hükümetin bu ülkeyle uzaktan yakından alakası yok.. Bunlar kimin hükümeti..

Efendim sonuç olarak bu blogdan bu aralar bu kadar balık çıkıyor.. Keşke hayat bayram olsa ve ben elimde kalem durmadan yazıp çizip karalasam..

Olmuyor..

Karamsarlık bugünlere damgasını vurmuş. Eşkiya dünyaya hükümdar olmaz diyorum ve suçlular en sonunda adalet önüne çıkıp halka yaptıklarının cezasını çeker diye umut ediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder