30 Temmuz 2009 Perşembe

UFOR Federasyon Tersanesi

Kağıt kalem ile birşeyler çizmeyi oldum olası sevmişimdir. Kendimi bildim bileli uçaklar-gemiler-uzaygemileri vs. çiziktirir dururum. Öyle büyük bir yetenek değilim ama aklımdaki şeylerin kaba bir resmini iyi kötü yapabilmek güzel bişey.

Aklımdaki hikayeler için arasıra çizimler yaparım. Efenim kılıçlar-zırhlar-gemiler-mekanlar.. UFUKLAR-Kovan Savaşları'nı yazarken de arada böyle karalamalar-çizimler yapmıştım.

Aksiyonlu bilim kurguyu sevenlerin ortak bir zevki de hikayelerdeki gemiler ve araç gereç hakkında daha çok şey bilmek ve ellerinden gelirse onların kendi elleriyle çizimlerini-bilgisayar modellerini yapmaktır. Mesela Star Wars hayranları Yıldız Destroyeri hastasıdır. Star Trek hayranları Enterprise sınıfı gemilere bayılır. Stargate sevenler Ancient-Kadim gemilerini çok tutar.. Ben de kendi öykülerimi yazarken kendi filomu ve düşman filolarını çiziktirmeye başladım. Eskiden beri severim böyle ince ince çizip gemi donatmayı.. Tersane gibi inşa edip donatırım gemilerimi.

Yeri geldikçe Unity sınıfı ve BRONZ ile başladığım bu "TERSANE" yazılarını eklemeye çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder