1 Temmuz 2012 Pazar

Susayanın Uyanışı



Kitabı çıkardığımdan bu yana "abi çok pahalı" diyen arkadaşlara verdiğim cevabı yazılı hala getirmek istedim ve bir de haber vermeye geldim.

Arkadaşlar, bu kitabı kendi imkanlarımla çıkardım. Babadan armatör fabrikatör filan değilim, kıtkanaat hayatta kalıyorum. "Kitabı ben kendim çıkaracam ulan, yerim sizin editörlüğünüzü de yayınevinizi de..." dediğimde bana çıkartılan iki fiyat vardı. İkisi arasında benim için büyük fark vardı. Ben de bana uyanı seçtim. Sonuçta kitap için seçtiğim pakete göre kitap ilk etapta 150 adet basılacaktı; 100 tane bana, 50 tane Cinius'a. Kitabın satış fiyatını Cinius belirleyecekti ve bu pakete göre bir daha bu 150 tanenin üzerine kitap basılacağında ben ekstra para ödemeyecektim. Kitap kendini basacaktı. Söylerken kulağa hoş geliyor. Ama iş pratikte pek öyle hoş olmadı, en azından benim için.

Emsal kitapların fiyatı 14-16 lira arasındayken tutup yerli okurdan benim kitaba en uygun satıldığı yerde 26 lira vermesini beklemek biraz salaklıkmış. Tamam, epey bi salaklıktı. Hatamı kabul ediyorum ama biraz da o an için başka bir alternatif göremediğimden kabullendim riski.

Neyse, bundan sonra ikinci bir kitabı çıkartma düşüncem var, ufaktan araştırıyorum fırsat buldukça. Herhalde Kovan Savaşlarını çıkartacağım. Ve sanırım bu defa sevgili Ömer Faruk Hüsmüllü abimin yolundan gidip araya yayınevi filan koymadan kendim yapmaya çalışacağım. Biraz daha meşakatli olacak diye düşünüyorum ama olsun, bir de böyle denemek istiyorum.

Çok uzatmayayım. Rapidshare ile internetten dosya paylaşma yöntemini kullanmaya karar verdim şu aşamada. Bu ne demek? Susayanın Uyanışı çıkarken dizgi onayı için bana gönderilen pdf dosyasını rapid'e yükledim ve işte indirme bağlantısı da bu https://rapidshare.com/files/2985198102/Susayanin_Uyanisi.pdf demek. Susayanın Uyanışı'nı pdf olarak indirebilirsiniz bu linkten. Okuyup beğenenler de bir zahmet Türk Edebiyatına - yani bana- bir katkı için lütfen bir kitap alsın artık. Bak beğenenler diyorum, beğenmeyene yine bir şey yok. yok olm böyle bir pazarlama yaa, benden hayatta tüccar olmaz. Zaten pazarlık etmeyi de zerre bilmiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder