3 Eylül 2012 Pazartesi

Rodos Cadısı (WIP) Çalışmalar sürüyor...




Şu anda ağırlıkla zaman ayırdığım konu Türk Tarihinin içinde geçecek bir hikayeler evreni yaratmak. Büyük bir laf oldu. Oysa daha yolun çok başındayım ve ilk notları alıyorum. Yine de hikayelere giriş yaptığım noktanın öncesine ve sonrasına etki edip büyük ölçüde şekil vereceği için yazılan her bir satır önemli.

Saçmalamadan yazmak istiyorum. Mümkün olduğunca tarihi bozmadan ve doğru anlatarak aralara girmek istiyorum. Yine de çok kendimi zorlamaya niyetim yok. Arada küçük kaçamaklar yapmak için kendime izin verdim. Bir şeyleri fantastik ve tarihi biçimde anlatıp edebiyat yapmaya çalışıyoruz şunun şurasında: Edebiyat zaten bir dolu yalan ve hırsızlık demek :D Durmadan yalan söylüyor ve sürekli birbirimizden çalıp duruyoruz. Bu işin raconu bu.

Güzel bir şey olsun istiyorum.

Efendim projenin adını tam söylemedim daha.

Sultan Süleyman'ın Gizli Savaşları: Rodos Cadısı


Ana tema, ilk notlar hazır gibi. Hikayenin örgüsünü hazırlıyorum. Örgü tamalanınca yazmaya başlıyorum. İnşallah yarı yolda bir plan değişikliği olmadan dediğim gibi olur.

Edebiyatla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder