6 Şubat 2010 Cumartesi

Gundam konusu..




Mobile Suit Gundam hikayelerini benim keşfim şu son 6 bilemedin 8 aylık döneme rastlıyor. UFUKLAR için Mobile Base ve Gladyatör Üniteleri konusunu ele alırken eski çizgi filmlere ve bilim kurgu alemine doğru bir zihin tazeleme girişimim oldu. Efendim You Tube, Dailymotion vs. kanallardan bakınırken adını daha önce duyduğum fakat bir türlü tanışamadığım GUNDAM evrenlerine de giriş yaptım.

Gundam Evrenleri temelde aynı-benzer konuları yine temelde aynı ya da çok benzer yöntem ve hikayelerle ama farklı renk ve tatlara bulayarak sunan bir topluluk.. Hikayelerini Uzaylı muzaylı, Militarist ve Bilim Kurgu bir tarzda -hareketli macera kıvamında- kendine has teknolojileri ve toplumsal arka planıyla izleyiciye sunan bu evren, içinde cereyan eden şiddet ve savaşa rağmen aslında barışçıl ve insancıldır.

Benim ilk izlediğim Gundam Dizileri Mobile Suit Gundam: The 08th MS Team ve Mobile Suit Gundam 00 idi.. Sonra Gundam Seed ve Gundam Seed Destiny.. Derken şimdi diğerleriyle yeri geldikçe tanışıyorum.

Japon işi güzel bir topluluk Gundam ailesi. En yıllanmışları 1979lara kadar gerilese de hala seyrediliyor ve keyif veriyor. Özellikle yukarıda adını verdiklerimden başlamak üzere tavsiye ederim, saygılar.

Mobile Suit Gundam watch online ya da mobile Suit Gundam izle online ya da benzer anahtar kelimelerle internetten bulma imkanınız var. Ben Animekuro ve Animefreak bağlantılarını tavsiye ederim. Türkçe altyazılısını bulmanız zor olabilir ama ingilizce seslendirmelilerin ya da inglizce altyazılıların bulunması kolay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder