31 Aralık 2010 Cuma

Yeni Yılınız Kutlu Olsun




Bazen bütün bu iyi niyet dileklerinin çok hissizleştiğini ve çok samimiyetsiz bir hal aldığını düşünüyorum. Ama yine de bu halleri bile hiç olmamalarından iyidir.

Bir televizyon programının videosunda Nihat Genç anlatıyordu.. (http://www.dailymotion.com/video/x53elk_nihat-genc-seref-ve-onur-tayyip-erd_news#from=embed)
Epey bir anlatırken bir arada bir benzetme yapmıştı. Özetleyeyim dilim döndüğünce; Anne genelevde çalışıyordur lakin kızına genelevde çalıştığını söylemiyor ve tezgahtar olarak çalıştığını söylüyor. Yalan söylüyor. Artık ne yazık ki bize bazı şeylerin yalanı bile söylenmiyor. Hani Eski Türk filmlerinde delikanlıya kızın babası çek uzatırdı da delikanlı benim sevgim satılık değil beybaba derdi. Onur vardı. Şimdi o delikanlı reklamlarda çek yerine kredi kartı istiyor ve kızı bir çırpıda satıyor.. Komik, şaka, ciddi değil ki diyebilirsiniz.. Bazı şeylerin şakası olmaz. Ben buna inanıyorum. Bazı değerlere hiç el sürmemek gerekir..

Ne kadar içi boş gibi gelse de, ne kadar samimiyetsiz gelse de.. Yine de ben de söyleyeceğim. Hepinize sağlık, mutluluk, huzur ve barış dolu bir yeni yıl diliyorum. Bütün dünya insanlarına sesleniyorum – duysanız da duymasanız da- Yeni yılınız kutlu ve mutlu olsun. Barış olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder