28 Kasım 2010 Pazar

Yorgun Ama Kararlı Kalem..

Yorgun, bıkkın ama hala çarpışan bir kalem.. Yazımın özelliği budur diyebilirim. Ben bunu yazıyorum. Dünyanın iyi bir yer olmadığını görüyorum ve onu daha iyi bir yer kılmak için insanların güçlerini birleştirip bu uğurda mücadele etmeleri gerektiğine inanıyorum.

Sadece umutla yaşayan açlıktan ölür.
Doğa en küçük bir kuşu bile görmezden gelmez, onun için bile uygun yiyecek mevcuttur ama doğa bunu yuvaya teslim etmez. Yiyecek için, herhangi bir amaç için ayağa kalkmak ve mücadele etmek gerekir.

Harekete geçmeden bir şey başarılamaz. Harekete geçin. Bir yerden başlayıp hayatımızın kontrolünü kaybettiğimiz gibi adım adım ve kararlılıkla geri almalıyız.

Ben yazdığım satırlara bu düşünceleri katmazsam yazamıyorum, bu düşünceleri beni okuyanlarla paylaşmaya çalışıyorum. Yazdığım en kaba savaş sahnesinden en sıcak aşk sahnesine, coğrafya tarifinden bilimsel satırlara kadar yazdığım her bir satır yüreğimde bu düşüncenin ilhamından doğar.

İnsan olmalıyız, mücadele etmeliyiz, harekete geçmeliyiz, birlik olmalıyız.

Daha iyi birer insan olmalıyız, bir yerden başlamalıyız. Hemen bugün.

Ben bunu yazmaya çabalıyorum, beni okuyanlara bu düşünceleri sunmaya çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder